Samenwerken met Decom is kiezen voor advies zonder flauwekul en een nuchtere aanpak. Met kennis van zaken en focus op service.

NO-NONSENSE ADVIES

Nieuwe uurtarieven

GESCHREVEN DOOR: Stefan Pollmann OP 15-01-2020

De markt verandert en wordt steeds complexer. Telecom en ICT vloeien ineen. Onze klanten verwachten terecht dat wij hen op dit snijvlak goed adviseren en ondersteunen. Kennis vergaren en delen is daarbij vanzelfsprekend. Om dit te blijven realiseren hebben we gesleuteld aan onze tarieven en services.

Waarom verschillende tarieven

De telecommarkt schuurt meer en meer tegen ICT aan. Beide markten komen heel zichtbaar samen rondom de werkplek. Decom krijgt hierdoor te maken met een hoger verwachtingsniveau voor wat betreft kennis en kunde. We sturen medewerkers daarom regelmatig op training. Er is een duidelijk verschil in noodzakelijk kennisniveau en certificering tussen telecom en ICT. Om die reden werken we samen met ICT-Partners. In samenspraak met hen zijn we tot de nieuwe tariefstelling gekomen.

Twee standaard uurtarieven

  • Engineer basis (telecom en ICT monteurswerkzaamheden) € 75,00
  • Sr. ICT engineer | Consultant | Projectmanager € 125,00

Voor een basis engineer (monteur) was in 2019 het uurtarief 72,50 euro. We hebben dit tarief per januari 2020 verhoogd naar 75 euro. Daarmee houden we een telecom-tarief in stand en hebben we alleen een beperkte (inflatie)correctie doorgevoerd.

Projecttarieven

Naast onze standaard tarieven, hanteren we vanaf 2020 ook projecttarieven. Bijvoorbeeld wanneer we een 1e of 2e lijn support medewerker periodiek bij je op locatie laten werken of detacheren.

  • 1e lijn Telecom & ICT support (Support & Beheer helpdesk) € 65,00
  • 2e lijn (en on-site) Telecom & ICT support engineer € 89,50

Urenstrippenkaart       

Al onze klanten bieden we een Support & Beheerovereenkomst voor vast, mobiel en ICT werkplek beheer. In uitzonderlijke gevallen heeft de klant zijn telecom & ICT omgeving in eigen beheer, maar wil zo nu en dan expertise inkopen of heeft naast de reguliere beheerondersteuning behoefte aan additionele ondersteuning. Voor dit soort situaties introduceren we op korte termijn de urenstrippenkaart.

Het voordeel van een strippenkaart is dat ondersteuning direct is te plannen en niet voor elke aanvraag er een officiële opdracht en factuur noodzakelijk is.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van en strippenkaart of over Support & Beheer? Ik sta je graag te woord.

PS: alle genoemde tarieven zijn exclusief het geldend BTW-tarief.


Delen op social media