T-Mobile
Decom is T-Inside Essential partner. Een door T-Mobile en Mitel ondersteunde dienst. Middels T-Inside zijn we in staat maatwerk oplossingen voor klanten te bouwen.
Over T-Inside Essential
Het uitgangspunt bij T-Inside Essential is: Mobile First. T-Inside is een vast-mobiel (VaMo) integratie gebouwd op een combinatie van de mobiele telefonie van T-Mobile en cloud etechnologie van Mitel. De oplossing gebaseerd op het Telepo platform en daarmee onderscheidend aan de VaMo oplossingen van KPN en Vodafone. Die draaien op het systeem van Broadsoft.
Mobile First
Vanuit het Mobile First-principe heb je geen vast toestel of applicatie nodig. Je belt met één nummer vanaf verschillende apparaten. Als je mobiel wordt gebeld kun je opnemen met een vast toestel, met je laptop of tablet.
Kenmerken T-Inside Essential
- Het biedt de gebruiker complete zakelijke communicatie oplossing met mobiel, volwaardig PBX en definieerbare presence functionaliteiten;
- Is beschikbaar op elk type device, waar dan ook;
- Is een volledig op software gebaseerde oplossingen met applicaties voor PC, Mac, tablet en smartphone (iOS, Windows Phone en Android);
- Altijd up-to-date software en bij updates altijd bedrijfszeker met T-Inside Essential en Mitel soft- en hardware;
- Razendsnelle implementatie door efficiënte processen en volledig geautomatiseerde online activatie;
- Voldoet aan de hoogste beschikbaarheidseisen; hardware en software platform beiden dubbel uitgevoerd;
- Maakt voor vaste telefonie gebruik van huidige internetverbinding. T-Mobile is de backbone voor de vaste en mobiele communicatie
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Service en incident management
- Bereikbaar op één nummer;
Met vast nummer uitbellen via je mobiel zonder App; - Kiezen welk nummer je toont aan de ontvanger (Vast, Mobiel of anoniem);
- Beschikbaarheid status van mobiel wordt ook doorgegeven aan de receptioniste en andere collega’s;
- Alle telefooncentrale functionaliteiten beschikbaar tijdens elk gesprek, bijvoorbeeld doorverbinden;
- Ook wanneer je op je mobiel gebeld wordt, opnemen op je vaste toestel of softphone;
- Gesprek op je mobiel overnemen op elk willekeurig ander device;
- Mogelijkheid tot één centrale Voicemail box;
- Verkeersklasse/blokkades op 1 plek te configureren voor mobiel en vast;
- Configuratie van routering mobiel verkeer, bijvoorbeeld terugval naar receptie;
- Eenvoudig via je mobiel je bereikbaarheid aan te passen voor je mobiele en vaste nummer.
Overzicht opties
- Unified Communications (met tekstlink naar woordenboek)
Visual Voicemail (met tekstlink naar woordenboek) - MiTeam
- Audio Conferencing
- IVR
- Huntgroep (met tekstlink naar woordenboek)
- ACD
- Nummerbehoud
Mobile First
Als gebruiker hoef je niet op je vaste werkplek te zijn om een gesprek via vast nummer te voeren.
De kenmerken zijn:
- Op mobiel en vast nummer bereikbaar op mobiele telefoon
Werktijden vaste nummer voorprogrammeren - Keuze via de app om vaste of mobiele nummer mee te zenden
- PBX functionaliteiten, zoals:
- Wachtstand
- Doorverbinden met of zonder ruggespraak
- Conferentie mogelijkheden
- Verkort kiezen
- Doorschakelen
- Niet Storen
- Voicemail
Fixed
Dit profiel is ideaal voor gebruikers die alleen een vast nummer gebruiken en dus geen mobiel nodig hebben. Denk bijvoorbeeld aan een receptiefunctie.
- Voor gebruikers van een vast IP bureautoestel of softphone
PBX functionaliteiten, zoals: - Voicemail
- Wachtstand
- Doorverbinden
- Conferentie mogelijkheden
- Verkort kiezen
- Doorschakelen
- Niet Storen
- Tarieven @ Work prijsplan en dit betekent dat er vanaf nu ook onbeperkt gebeld kan worden naar de USA met het profiel Fixed
All-in Receptionist
Met All-in Receptionist ziet de gebruiker welke collega’s afwezig of in gesprek zijn. Andere beschikbare functies zijn: een wachtrij aanmaken en direct doorverbinden naar gewenste persoon binnen bedrijf.
Beschikbare profielen
T-Inside Essential is gebaseerd op het Telepo platform van Mitel en kent verschillende profielen voor hosted telefonie. Elk van deze profielen biedt een aantal basisfunctionaliteiten en daarnaast zijn er een aantal aanvullende services om de wensen van de klant volledig in te kunnen vullen.
De profielen zijn:
Mobile First
All Devices
Fixed
Receptionist User
Tekstlinks verwijzen naar toelichting op profiel
T-Inside Essential opties
Als aanvullende services (opties) kun je o.a. Unified Communications, huntgroepen en IVR toevoegen. En om volledig én op elke locatie te kunnen samenwerken is er de unieke MiTeam communicatie en samenwerkingstool.
Met de MiTeam kan de gebruiker eenvoudig virtueel vergaderen en gesprekken voeren. Denk ook aan online (in de cloud) documenten delen en samenwerken (chatten, e.d.).
Met MiTeam i.c.m. Audio Conferencing kan je een conference call opzetten; telefonisch vergaderen met eigen inbelnummer. Via Outlook kan je een uitnodiging sturen om te laten deelnemen.
Reporting
Wil je een overzicht met belstatistieken, dan is de functie Reporting handig. De tool geeft o.a. inzicht in de werkdruk en je kan bijvoorbeeld gesprekken gelijkmatig verdelen. De statistieken en rapporten zijn naar eigen behoefte in te richten en af te stemmen en intern via mail te delen met gebruikers.
Je kan kiezen voor de Light of de Premium variant. Het verschil tussen beide varianten is:
Extra kolommen met data
Meer rapporttypen
Meer grafieken
Mogelijkheid om rapporten per doel te groeperen en ze naast elkaar te vergelijken
Pas de inhoud van het rapport aan, aan uw behoeften en vereisten
Opslaan rapporten
Automatische distributie
All Devices
Wil je op apparaat je vaste en mobiele nummer beschikbaar, dan gebruik je daarvoor dit profiel. Samengevat:
- 1 mobiel en 1 vast nummer op al je toestellen
Gebruik van smartphone, desktop/laptop, tablet, IP bureautoestel - Softphone (via desktop applicatie en mobiele applicatie)
- Simultaan rinkelen op alle toestellen
- PBX functionaliteiten
Receptionist User
Dit profiel is een complete receptiepost met:
- Geavanceerde wachtrij
- Mogelijkheid om meerdere vaste nummers te koppelen. Handig wanneer een bedrijf bereikbaar is onder verschillende vaste nummers of wanneer een receptioniste de telefoon beantwoord voor verschillende bedrijven met elk hun eigen nummer.
- Presence informatie van collega’s
- De presence-status van collega’s beheren
- PBX functionaliteiten, zoals:
- Wachtstand
- Doorverbinden
- Doorschakelen
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Service en incident management
- Bereikbaar op één nummer;
Met vast nummer uitbellen via je mobiel zonder App; - Kiezen welk nummer je toont aan de ontvanger (Vast, Mobiel of anoniem);
- Beschikbaarheid status van mobiel wordt ook doorgegeven aan de receptioniste en andere collega’s;
- Alle telefooncentrale functionaliteiten beschikbaar tijdens elk gesprek, bijvoorbeeld doorverbinden;
- Ook wanneer je op je mobiel gebeld wordt, opnemen op je vaste toestel of softphone;
- Gesprek op je mobiel overnemen op elk willekeurig ander device;
- Mogelijkheid tot één centrale Voicemail box;
- Verkeersklasse/blokkades op 1 plek te configureren voor mobiel en vast;
- Configuratie van routering mobiel verkeer, bijvoorbeeld terugval naar receptie;
- Eenvoudig via je mobiel je bereikbaarheid aan te passen voor je mobiele en vaste nummer.
Overzicht opties
- Unified Communications (met tekstlink naar woordenboek)
Visual Voicemail (met tekstlink naar woordenboek) - MiTeam
- Audio Conferencing
- IVR
- Huntgroep (met tekstlink naar woordenboek)
- ACD
- Nummerbehoud
Mobile First
Als gebruiker hoef je niet op je vaste werkplek te zijn om een gesprek via vast nummer te voeren.
De kenmerken zijn:
- Op mobiel en vast nummer bereikbaar op mobiele telefoon
Werktijden vaste nummer voorprogrammeren - Keuze via de app om vaste of mobiele nummer mee te zenden
- PBX functionaliteiten, zoals:
- Wachtstand
- Doorverbinden met of zonder ruggespraak
- Conferentie mogelijkheden
- Verkort kiezen
- Doorschakelen
- Niet Storen
- Voicemail
Fixed
Dit profiel is ideaal voor gebruikers die alleen een vast nummer gebruiken en dus geen mobiel nodig hebben. Denk bijvoorbeeld aan een receptiefunctie.
- Voor gebruikers van een vast IP bureautoestel of softphone
PBX functionaliteiten, zoals: - Voicemail
- Wachtstand
- Doorverbinden
- Conferentie mogelijkheden
- Verkort kiezen
- Doorschakelen
- Niet Storen
- Tarieven @ Work prijsplan en dit betekent dat er vanaf nu ook onbeperkt gebeld kan worden naar de USA met het profiel Fixed
All-in Receptionist
Met All-in Receptionist ziet de gebruiker welke collega’s afwezig of in gesprek zijn. Andere beschikbare functies zijn: een wachtrij aanmaken en direct doorverbinden naar gewenste persoon binnen bedrijf.
Beschikbare profielen
T-Inside Essential is gebaseerd op het Telepo platform van Mitel en kent verschillende profielen voor hosted telefonie. Elk van deze profielen biedt een aantal basisfunctionaliteiten en daarnaast zijn er een aantal aanvullende services om de wensen van de klant volledig in te kunnen vullen.
De profielen zijn:
Mobile First
All Devices
Fixed
Receptionist User
Tekstlinks verwijzen naar toelichting op profiel
T-Inside Essential opties
Als aanvullende services (opties) kun je o.a. Unified Communications, huntgroepen en IVR toevoegen. En om volledig én op elke locatie te kunnen samenwerken is er de unieke MiTeam communicatie en samenwerkingstool.
Met de MiTeam kan de gebruiker eenvoudig virtueel vergaderen en gesprekken voeren. Denk ook aan online (in de cloud) documenten delen en samenwerken (chatten, e.d.).
Met MiTeam i.c.m. Audio Conferencing kan je een conference call opzetten; telefonisch vergaderen met eigen inbelnummer. Via Outlook kan je een uitnodiging sturen om te laten deelnemen.
Reporting
Wil je een overzicht met belstatistieken, dan is de functie Reporting handig. De tool geeft o.a. inzicht in de werkdruk en je kan bijvoorbeeld gesprekken gelijkmatig verdelen. De statistieken en rapporten zijn naar eigen behoefte in te richten en af te stemmen en intern via mail te delen met gebruikers.
Je kan kiezen voor de Light of de Premium variant. Het verschil tussen beide varianten is:
Extra kolommen met data
Meer rapporttypen
Meer grafieken
Mogelijkheid om rapporten per doel te groeperen en ze naast elkaar te vergelijken
Pas de inhoud van het rapport aan, aan uw behoeften en vereisten
Opslaan rapporten
Automatische distributie
All Devices
Wil je op apparaat je vaste en mobiele nummer beschikbaar, dan gebruik je daarvoor dit profiel. Samengevat:
- 1 mobiel en 1 vast nummer op al je toestellen
Gebruik van smartphone, desktop/laptop, tablet, IP bureautoestel - Softphone (via desktop applicatie en mobiele applicatie)
- Simultaan rinkelen op alle toestellen
- PBX functionaliteiten
Receptionist User
Dit profiel is een complete receptiepost met:
- Geavanceerde wachtrij
- Mogelijkheid om meerdere vaste nummers te koppelen. Handig wanneer een bedrijf bereikbaar is onder verschillende vaste nummers of wanneer een receptioniste de telefoon beantwoord voor verschillende bedrijven met elk hun eigen nummer.
- Presence informatie van collega’s
- De presence-status van collega’s beheren
- PBX functionaliteiten, zoals:
- Wachtstand
- Doorverbinden
- Doorschakelen