Samenwerken met Decom is kiezen voor advies zonder flauwekul en een nuchtere aanpak. Met kennis van zaken en focus op service.

NO-NONSENSE ADVIES

Als kennis, klanttevredenheid en service vanzelfsprekend moeten zijn

We snappen bij Decom als geen ander dat je een relatie met elkaar gaat opbouwen. Kennis van zaken en klanttevredenheid vormen de sleutel tot succesvol samenwerken. Service moet goed en vanzelfsprekend zijn. Een bekend gezegde dat bij Decom past: ‘Under promise, over deliver’.

Is elk type organisatie echt welkom?

Bij Decom wel. Daar hebben we onze bedrijfsvoering op ingeregeld zodat iedereen zich thuis voelt en de service krijgt die past. Natuurlijk hebben we van de ene branche net even wat meer kennis dan van de andere. In doorsnee is de klantwens vergelijkbaar en gaat het uiteindelijk om kennis van zaken hebben en weten waar je bezig bent.

De contactpersoon begrijpen

Bij klanten hebben we stakeholders op directieniveau en ICT-management, zo ook binnen de facilitaire afdeling en bij de administratie. Elk met een andere verwachting of belang, wat zoveel betekent als weten hoe het klantproces eruit ziet, weten wat er speelt en wat de behoefte is. Dat willen begrijpen is de kern van onze aanpak.

Van regionaal tot groot MKB

Decom heeft meerdere vestigingen. Vanuit onze hoofdvestiging opereren we landelijk. In de regio bedienen we klanten vanuit steunpunten. We hebben een winkel met zakelijk servicepunt waar we regionaal klein zakelijke klanten van dienst zijn.

Klantverhalen

We kunnen onszelf oneindig op de borst slaan. Liever laten we onze klanten hun ervaring met Decom delen.