Samenwerken met Decom is kiezen voor advies zonder flauwekul en een nuchtere aanpak. Met kennis van zaken en focus op service.

NO-NONSENSE ADVIES

Als kennis, klanttevredenheid en service vanzelfsprekend moeten zijn

We snappen bij Decom als geen ander dat je een relatie met elkaar gaat opbouwen. Kennis van zaken en klanttevredenheid vormen de sleutel tot succesvol samenwerken. Service moet goed en vanzelfsprekend zijn. Een bekend gezegde dat bij Decom past: ‘Under promise, over deliver’.

Is elk type organisatie echt welkom?

Bij Decom wel. Daar hebben we onze bedrijfsvoering op ingeregeld zodat iedereen zich thuis voelt en de service krijgt die past. Natuurlijk hebben we van de ene branche net even wat meer kennis dan van de andere. In doorsnee is de klantwens vergelijkbaar en gaat het uiteindelijk om kennis van zaken hebben en weten waar je bezig bent.

De contactpersoon begrijpen

Bij klanten hebben we stakeholders op directieniveau en ICT-management, zo ook binnen de facilitaire afdeling en bij de administratie. Elk met een andere verwachting of belang, wat zoveel betekent als weten hoe het klantproces eruit ziet, weten wat er speelt en wat de behoefte is. Dat willen begrijpen is de kern van onze aanpak.

Van regionaal tot groot MKB

Decom heeft meerdere vestigingen. Vanuit onze hoofdvestiging opereren we landelijk. In de regio bedienen we klanten vanuit steunpunten. We hebben een winkel met zakelijk servicepunt waar we regionaal klein zakelijke klanten van dienst zijn.

Klantverhalen

We kunnen onszelf oneindig op de borst slaan. Liever laten we onze klanten hun ervaring met Decom delen.

Snel antwoord op vragen en grote adviserende rol

In 2014 heeft Decom ons geholpen met de overstap naar een andere provider en ze ontzorgen ons helemaal hierin. Direct en snel contact met de binnendienst en het wordt geregeld. Ze beantwoorden vragen snel en hebben een grote adviserende rol.

Joost Sablerolle, Menea

Laagdrempeligheid en korte lijnen

Wij werken al een ruim aantal jaren samen met Decom voor zowel vaste als mobiele telefonie. Met name de laagdrempeligheid, het meedenken en de korte lijnen zijn voor ons pluspunten van Decom.

Aileen van den Berg, Proscoop

Bereidwilligheid en komen tot oplossingen kenmerkt Decom

Shipyard De Hoop werkt al jaren met Decom samen. De flexibiliteit, bereidwilligheid en het komen tot oplossingen, maakt dat wij voor Decom kiezen.

Ate de Vries, Shipyard De Hoop

Medewerkers denken mee, zijn flexibel en snel in service verlenen

Onze telefooncentrale en alle mobiele telefoonabonnementen lopen via Decom. Dit is naar volle tevredenheid omdat medewerkers met ons meedenken, flexibel zijn en snel/accuraat hun service verlenen.

Albert van ’t Blik, Pack Center

Adequaat, servicegericht en efficiënt, dat is Decom!

Voor onze nieuwe locatie heeft Decom zowel de vaste als de mobiele telefonie geoptimaliseerd. Tevens zijn al onze bedrijfswagens voorzien de BCNtracer. Adequaat, servicegericht en efficiënt, dat is Decom!

Petra Willems, SMB Willems

Het team denkt mee en is oplossingsgericht

Decom is voor ons al jaren een zeer betrouwbare partner. Als het gaat om telefonie is Decom ons eerste aanspreekpunt. Het team is flexibel, betrokken, denkt mee en is oplossingsgericht. Ook is het prettig om altijd te kunnen rekenen op de persoonlijke benadering en adequate aanpak.

Manfred van Dort, Rijkaart Elektrotechniek B.V.