Samenwerken met Decom is kiezen voor advies zonder flauwekul en een nuchtere aanpak. Met kennis van zaken en focus op service.

NO-NONSENSE ADVIES

M2M (Machine-to-Machine)

GESCHREVEN DOOR: Pieter Wonnink OP 17-03-2020

Eenvoudig en geautomatiseerd voorraadbeheer. Makkelijk volgen van je vloot. Apparaten zelf laten melden dat er een storing is. Slechts enkele voorbeelden van de vele mogelijkheden van zogenaamde M2M kaarten.

LEES MEER...

Je vaste toestel van kantoor thuis gebruiken

GESCHREVEN DOOR: Redactie OP 16-03-2020

Heb je op kantoor een Yealink toestel en ga je thuiswerken, dan kan je het toestel naar huis meenemen om op afstand te werken. Maar hoe zit dat met de voeding?

LEES MEER...

Microsoft Teams

GESCHREVEN DOOR: Sharon Gorseling OP 20-01-2020

We zitten middenin de migratie naar Microsoft 365. Een onderdeel hiervan is Teams. Sinds kort is Teams in een live testomgeving in gebruik. In dit artikel vertelt Sharon Gorseling aan de hand van een aantal interessante functionaliteiten waarom het gebruik van Microsoft Teams op onze to-do-list staat voor dit jaar.

LEES MEER...

IT’ers vrezen kwetsbaarheid voor cybercriminaliteit

GESCHREVEN DOOR: Sharon Gorseling OP 16-01-2020

Kwetsbaarheid voor cybercrime valt niet meer te ontkennen. Wekelijks is er wel een bedrijf, instelling of overheidsinstantie in het nieuws dat is aangevallen en slachtoffer is geworden van digitale criminaliteit. Vreemd genoeg staat dit item nog niet bovenaan in de agenda bij ondernemers.

LEES MEER...
IT'ers vrezen cybercrime

Kan je klanttevredenheid meten?

GESCHREVEN DOOR: Kuul Gorseling OP 15-01-2020

Of je klanttevredenheid kan meten, daarover lopen de meningen uiteen. In onze ogen is en blijft het een momentopname. Lees hier waarom KPN klanttevredenheid over de dienstverlening van Decom meet.

LEES MEER...