Samenwerken met Decom is kiezen voor advies zonder flauwekul en een nuchtere aanpak. Met kennis van zaken en focus op service.

NO-NONSENSE ADVIES

In drie fasen naar samenwerking

 

Klantvraag snappen

Stap 1: Klantvraag snappen

Allereerst willen we een goed beeld van het bedrijfsproces en verwachtingen. Wat is de vraag achter de vraag. Welke problemen dienen zich aan. Welke marktontwikkelingen heeft men mee te maken. Welke rol speelt Decom. We zijn er van overtuigd dat een samenwerking start met een zeer goede inventarisatie.

 

Advies zonder flauwekul

Stap 2: Advies zonder flauwekul

Zodra we een beeld hebben van de wensen en eisen, inventariseren we de huidige situatie. Sluit die nog aan op wat is gewenst. Aan de hand van de verzamelde informatie adviseren we over de mogelijkheden.

 

Aan de slag!

Stap 3: Aan de slag

Bij akkoord gaan we aan de slag. We leveren en installeren alles zelf. Waar gewenst werken we samen met bestaande partners en nemen we de regie. Is alles opgeleverd, dan nemen onze mensen van de afdeling Support & Beheer de verantwoordelijk over. Dit doen we op basis van vooraf afgesproken servicelevels.

We houden onze klanten op de hoogte over marktontwikkelingen en geven regelmatig gevraagd en ongevraagd advies. Alles met als doel zo efficiënt mogelijk te werken.