Samenwerken met Decom is kiezen voor advies zonder flauwekul en een nuchtere aanpak. Met kennis van zaken en focus op service.

NO-NONSENSE ADVIES

Een nieuwe MijnGesprek App!

GESCHREVEN DOOR: Ruben Scholten OP 18-10-2022

Op maandag 24 oktober 2022 start KPN met de update van MijnGesprek. De update gebeurt in batches voor Android devices, later volgen ook Apple toestellen. Uiterlijk 15 november 2022 is iedereen overgeschakeld en werkt de oude applicatie niet meer. Begin op tijd, download nu al de update vanuit de Play- of App store. Wat de update inhoudt lees je hier. 

Update MijnGesprek applicatie

In deze nieuwe versie worden er een aantal veelgevraagde verbeteringen doorgevoerd, enkele verbeteringen en nieuwe features zijn:

  • Applicatie draait op toekomstbestendig platform en is opnieuw ontwikkeld vanuit gebruikerservaring (UX) perspectief
  • Push notificaties voor voicemail en gemiste gesprekken
  • Donker thema (Dark mode)
  • Verbeterde help-functie
  • Whatsapp knop bij collega’s en lokale contacten met 06-nummer om zo snel een whatsapp bericht te kunnen sturen als de collega niet beschikbaar is
  • Uitbellen met Call Center nummer (DNIS)
  • Betere ondersteuning voor grotere adresboeken
  • Verbetering Call doorverbinden

Wat merkt een eindgebruiker? 

Op de datum van livegang zal er in batches updates uitgerold worden. KPN begint op 24 oktober, uiterlijk 15 november worden de laatste batches uitgerold. De oude MijnGesprek App werkt dan niet meer. Wanneer de gebruiker de update gedaan heeft zal hij/zij opnieuw moeten inloggen in de applicatie. Het kan zijn dat de eindgebruiker zijn of haar wachtwoord niet meer weet. Door een pop-up in de applicatie worden eindgebruikers gewezen op het feit dat er een update aanstaande is en dat er dan opnieuw ingelogd dient te worden. Hier kan de gebruiker kiezen voor de optie ‘wachtwoord vergeten’.

PDF Werkinstructie gebruikersnaam opvragen en wachtwoord opnieuw instellen

Het resetten van gebruikers 

Gebruik je OneBase, dan staat er een werkinstructie in de bijlage. Hierin staat uitgelegd hoe je in bulk accounts kunt resetten. Geen OneBase? Kies dan per user voor ‘wachtwoord vergeten’ in de applicatie zelf. In de FAQ leggen wij dit verder uit.

FAQ Update MijnGesprek

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag verder!


Delen op social media