Samenwerken met Decom is kiezen voor advies zonder flauwekul en een nuchtere aanpak. Met kennis van zaken en focus op service.

NO-NONSENSE ADVIES

1e & 2e lijn Telecombeheer

Geen vraag is te gek!

De afhankelijkheid van mobiele apparatuur is enorm groot. Je wilt niet dat medewerkers vastlopen. Onze Support & Beheerafdeling specialisten zijn vanuit de helpdesk het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Zij volgen regelmatig trainingen om alle service calls snel en adequaat af te handelen. Of het nou gaat om een data- of telefonieverbinding, of dat de gebruiker vastloopt in zijn Microsoft omgeving, Onze mensen lossen het op binnen de afgesproken servicevoorwaarden zoals vastgelegd in de SLA.

SLA: weten waar je aan toe bent

Het stopt bij Decom niet bij de handtekening. Na advies en levering voorzien onze mensen van de servicedesk en onze engineers de gebruikers van strakke dienstverlening en staan paraat om problemen snel op te lossen zonder moeilijke taal of vingerwijzen. Dit op basis van vooraf afgesproken service levels (SLA) zodat je altijd weet waar je aan toe bent.

Telecombeheer naar wens

Je kan zelf kiezen wat je aan telecombeheer wil uitbesteden. Of het nu gaat om de mobiele vloot, je vastnet omgeving of de combinatie van beiden (VaMo), voor de specialisten van Decom is niks te gek.

Standaard bieden we helpdesk support aan de interne telecombeheerder of telecomaanspreekpunt. We noemen dat 1e lijn beheer. Geen eigen beheerder? Geen nood. Medewerkers kunnen zelf contact opnemen en storingen melden en vragen stellen. Dit is optioneel en valt onder onze 2e lijn beheer.

Vraag gerust naar onze Telecombeheer SLA tarieven.