Samenwerken met Decom is kiezen voor advies zonder flauwekul en een nuchtere aanpak. Met kennis van zaken en focus op service.

NO-NONSENSE ADVIES

Telecombeheer

We kennen jouw situatie

De afhankelijkheid van mobiele apparaten en verbindingen is groot. Medewerkers moeten altijd kunnen bellen, mailen en samenwerken. Zonder vast te lopen. Bij Decom is onze Support & Beheer afdeling het eerste aanspreekpunt voor al je vragen en storingen.

Voor ondernemers betekent het uitbesteden van telecombeheer vooral rust en focus, omdat je dan niet met randzaken hoeft bezig te houden. Medewerkers blijven productief en kosten zijn voorspelbaar.

Voor ICT-managers is het de zekerheid dat routinevragen en storingen snel worden opgelost, zodat je zelf meer tijd hebben voor strategische projecten. Je wilt gewoon dat het geen gedoe oplevert, dat de juiste expertise beschikbaar is en je zeker weet dat het goed geregeld is.

Zo krijg je tijd over om te bouwen aan de toekomst van het bedrijf.

Telecom support en engineers

Geen vraag is te gek

Onze specialisten volgen continu trainingen en lossen issues snel en adequaat op. Of het nu gaat om een vastnet- of mobiele verbinding, een storing in je mobiele apparaat of een gewoon een simpele gebruikersvraag: wij staan voor je klaar. Wij kennen jouw situatie, zodat we snel en adequaat oplossen. Typische vragen die wij dagelijks beantwoorden:

“Kunnen jullie zien welke simkaarten nog actief zijn en welke we opnieuw kunnen inzetten?”
“Hoe stel ik de juiste APN-instellingen in bij een nieuwe smartphone?”
“Kunnen jullie bij verlies van een toestel direct de sim blokkeren en de data wissen?”
“Wie beheert onze VoIP-instellingen als een gebruiker verhuist naar een andere vestiging?”
“Kan ik storingen of verbruiksrapportages realtime volgen?”

Onze supportmedewerkers en engineers weten precies hoe dit werkt. Ze denken mee, lossen op en leggen uit in duidelijke taal.

Decom lost het op binnen de afgesproken servicevoorwaarden zoals vastgelegd in de SLA.

Zekerheid met een Service Level Agreement

Zodat je weet waar je aan toe bent

Bij Decom stopt het niet bij de handtekening. Onze servicedesk en engineers staan klaar om problemen snel op te lossen, zonder moeilijke taal of vingerwijzen. Alles gebeurt binnen de afspraken die we vastleggen in een Service Level Agreement (SLA). Zo heeft jouw bedrijf precies de service die je nodig hebt.

Telecombeheer op maat

Jij kiest wat je uitbesteedt

Ondernemers bepalen zelf of wij je mobiele vloot, vastnet omgeving of de combinatie (VaMo) beheren. Voor de specialisten van Decom is niets te gek. Met één loket heb je altijd de juiste persoon aan de lijn.

Standaard bieden we helpdesk support aan de interne telecombeheerder of telecomaanspreekpunt. We noemen dat 1e lijn beheer. Geen eigen beheerder? Geen nood. Medewerkers kunnen zelf contact opnemen en storingen melden en vragen stellen. Dit is optioneel en valt onder onze 2e lijn beheer.

Interesse in Telecombeheer?

> Neem contact met ons op

Kies voor Decom

  • Eén loket voor alles rond ICT
  • Persoonlijk contact, korte lijnen
  • Expertise voor zowel ondernemers als ICT-afdelingen

Interesse in Telecombeheer? Start vandaag nog.

Altijd hulp, zonder gezeur.

Vraag naar onze Telecombeheer SLA-tarieven en ontdek welke service het beste past bij jouw organisatie door contact met ons op te nemen.

Interesse in Telecombeheer?

> Neem contact met ons op

Kies voor Decom

  • Eén loket voor alles rond ICT
  • Persoonlijk contact, korte lijnen
  • Expertise voor zowel ondernemers als ICT-afdelingen

Interesse in Telecombeheer? Start vandaag nog.

Altijd hulp, zonder gezeur.

Vraag naar onze Telecombeheer SLA-tarieven en ontdek welke service het beste past bij jouw organisatie door contact met ons op te nemen.

Close contact

Voer uw gegevens in om toegang te krijgen tot de download